Stackars majja

Idag är det synd om mig! Och inte sådär lite synd som det hade varit om jag bara slagit i mitt finger lite utan väääääldigt synd då jag är magsjuk. Och jag hatar det mest av allt på hela jorden! Finns inget vidrigare och hemskare än detta...

Men för att se saker från den ljusa sidan så har jag kommit på några saker man kan göra när man ligger i sin säng och tycker synd om sig själv och tror man ligger på dödsbädden.

1. Slå alla highscore's på spelen i din telefon!
2. Kolla igen på alla serier du inte hunnit se.
3. Kolla på yt-klipp. Antingen på folk du prenumererar på eller så söker du på cats eller kittens!
4. Duscha väääldigt länge.
5. Ligg i soffan och kolla på tråkiga tvprogram.
6. Kolla igenom Facebook, instagram och tumblr typ tjugotusen gånger under dagen.
7. Lyssna på musik.
8. Gå in på en persons facebook eller instagram och kolla igenom allt. Välj någon du inte tycker om ifall du vill skratta åt dom och bara tänka hur mycket du hatar dom!
9. Slå vad med dig själv om hur många glas avslagen cola du hinner dricka innan du måste spy.
10. Sov tills du inte kan sova mer.

De är detta jag gjort idag. Kul liv va? :) nu ska jag försöka gå en liten promenad för att få lite frisk luft och kanske bli frisk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0