five days

fem dagar kvar tills jag äntligen åker hem och hälsar på min familj och mina vänner. det första jag ska göra är att pussa min älskade katt en miljon gånger och krama alla mina familjemedlemmar så hårt att det knappt kan andas sen ska jag ta en promenad ner till mitt hav och känna lugnet igen. sen har jag inget mer planerat. eller har en del personer jag lovat att träffa men dagarna är ännu relativt oplanerade vilket är skönt. vill bara hem nunununu. men det är bara fem dagar kvar nu sen sätter jag mig på tåget med tokmycket packning!

på dessa fem dagar ska jag hinna tvätta, packa massor, städa mitt rum, hoppträna, plugga massor och pussa på min lilla stjärna en miljon gånger eftersom jag inte träffar honom på tre hela veckor. sedan på fredag åker jag till malmö och ev. går på Icona Pop och sedan så tar jag tåget hem på lördagen någon gång.

nu ska jag fortsätta plugga och sedan beger jag mig ut på en promenad för att få lite frisk luft!

http://weareallequallyfuckedup.tumblr.com/ ◊♥ Youth Lagoon – Cannons

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0