Gipsfri

är äntligen gipsfri! eller äntligen och äntligen, har inte ens haft det i två hela veckor (skulle haft det typ 3-4), en vecka och fem dagar pallade jag med sen gav jag upp. handen är fanimej svagare än den är när man vaknar på morgonen. och sen har jag fetaste märket på tummen där gipset tryckt pga svullnad tumme som ev. varit svullen pga en spricka. mycket pga i den meningen men det får ni leva med! jag försöker skylla lite på att det var anledningen att jag tog av gipset men det var kanske 5% till att jag tog av det, resterande 95% består av; hat till gips, känslan att inte kunna ha typ några kläder, ridabstinens och ren lathet. pallar icke spendera fem minuter på att knyta en sko.

just nu sitter jag på mitt rum och "firar" med nymålade naglar och bra musik. borde verkligen sova men jag har huvudvärk och oerhört mycket som snurrar runt i huvudet som gör att jag bara kommer ligga i sängen och glo i timmar och sedan ha ångest för att jag kunnat göra något vettigare under den tiden. och ja, ligga i sängen med datorn på magen och massa bra musik på och lite tumblr är vettigt. 

nu ska jag faktiskt fortsätta med mitt nördande och deppande. åt helvete med allt förutom att mitt gips är borta!

såhär skoj hade jag och gipset det under vår tid, vi kännes oss snygga i lärarens väääldigt "fina" solglasögon.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0