min stjärna

Lord är en stjärna, jag bara vet det. visst att han är virrig, lite seg i huvudet ibland när det blir för mycket och kanske inte ser mycket ut för världen. men jag vet att han kan bli fin för han är fantastisk att jobba med. han gör sitt bästa fast jag inte kan rida mitt bästa pga min rygg och han vill verkligen göra rätt fast han tycker det är jobbigt. han kan bli kalasfin med lite tid och jobb och det sa han bli. 

han var kalasduktig idag på hoppningen! och visst att han tog med sig hela oxern en gång, men det tar jag på mig för jag har inte riktigt ridit in mig på honom än. men det kommer, hittar flera knappar hela tiden och nästa hoppträning som blir när jag kommer hem från att ha varit i kalmar tre veckor så ska jag fokusera på att ha lite bättre galopp och se till att jag har honom med mig hela tiden!

min fina grabb som har världens pussvänligaste mule♥
 
Trackback
RSS 2.0