Gips

Haha, har helt glömt att jag hade gips för inte alls länge sen. Tog bort det den trettionde maj, alltså för precis två månader sen. Om någon undrar varför jag hade gips och vad som hände står det HÄR. Kan berätta att gips är de värsta jag vet, visst denna gången hade jag bara två veckor. Men det var fortfarande otroligt irriterande, fick inte rida, fick inte ens vara i stallet, fick inte cykla och jag kunde knappt göra något heller. Två veckor i skolan och bara sitta och kolla på. Fast jag var i stallet och jag cyklade, men det behövde ju inte doktorn veta. Nu när jag läste igenom det jag skrivit märkte jag hur mesigt det lät, kan tillägga att fingret var helt av nere i basen eller vad fasen man säger.. Så det var riktigt illa xd

Jag känner fortfarande av det och det är inte säkert att det är helt läkt än. Ledbanden tog lite stryk på det och lederna i min högerhand är betydligt stelare än dom i vänster och ibland när jag kramar ihop handen så gör det ont. Men det är inte så jobbigt, inget jag tänker på så ofta och det är bara det tre yttersta fingarna som är stel så det kan jag leva med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0